Tommy Hilfiger története


TommyHilfigerTommy Hilfiger karrierje kezdetén, a hippikorszakban The People’s Place néven füstölőket, lemezeket, trapéznadrágokat és más divatcikkeket kezdett árulni. Jimi Hendrix, a The Beatles vagy a The Rolling Stones rajongói tobzódtak az általa kínált divatcuccokban.

Vállalkozása annyira bejött, hogy rövid időn belül több városra kiterjedő bolthálózattá nőtte ki magát, s több millió dolláros bevételre tett szert.

A siker azonban az évtized végéig sem tartott ki. A túl gyors terjeszkedés és a megfelelő pénzügyi tervezés hiánya miatt az akkori amerikai recesszió Hilfiger vállalkozását is maga alá gyűrte.

Újrakezdés

Az elkövetkező években különböző cégeknek dolgozott, miközben 1979-ben megalapította a Tommy Hill márkát, melyet 1981-benTommyHilfiger a 20th Century Survival, a következő évben pedig a női divattal foglalkozó Click Point követett. Az igazi áttörés azonban csak 1985-ben történt meg, amikor egy indiai befektető Mohan Murjani segítségével el tudta indítani a Tommy Hilfiger Corporationt.

(Tommy Hilfiger 1987-ben)

Induláskor még csak férfi sportruházat szerepelt a kínálatban. Az ütős és vakmerő reklámok gyorsan ismertté és keresetté tették a Tommy Hilfiger márkát.

1989-ben két új befektető érkezett a márkához, ami javulást hozott, végül 1992-ben Tommy Hilfiger vállalkozása – elsőként a divatcégek között – megjelent a New York-i tőzsdén is.

A 90-es években Hilfiger meglátta az üzleti lehetőséget abban, hogy minden rapper és hiphopzenész kapjon pár Hilfiger ruhát, hogy lehetőség szerint azt viseljék koncertjeiken. Snoop Dogg 1994-es fellépésekor egy fehér TOMMY feliratos Hilfiger pólót viselt. A műsort követően a póló népszerűségeTommyHilfiger3 az egekbe szökött, minden pasi ugyanolyat akart magának.

Persze nem csak a férfiak voltak megőrülve a márkáért. Többek között a Destiny’s Childnak köszönhetően a csajok is imádták a kék-piros-fehér logós ruhákat.

Tommy Hilfiger
A Tommy Hilfiger az egyik legnépszerűbb márkává nőtte ki magát, amely a magas szintű stílust, minőséget és értéket a vásárlók részére. Ma már több mint 65 országban, 900 üzlettel van jelen. Tommy Hilfiger már férfi, női, gyerek, sport, farmer, kiegészítő, parfüm kollekciókkal is rendelkezik.

A termék kínálat cipőkkel és táskákkal bővült.

A legnagyobb figyelmet mégis a 2015-ös rák ellenes kampányával érte el amelyben a tavaszi kollekció bevételének felét egy segély szervezetnek ajánlotta fel.

A cég parfümjeit, farmernadrágjait és más ruhadarabjait olyan neves előadók népszerűsítették, mint Snoop Dog, Britney Spears, Beyoncé Knowles vagy Enrique Inglesias. Sport ruházatai és cipői 2013-ban az eladási listák élén szerepeltek.

A legutóbbi nagyon okos marketinghúzása pedig az volt, hogy felkérte a márka nagykövetének az egyik legmenőbb, a közösségi médiában is imádott és fiatalok milliói által követett modellt Gigi Hadidot – aki nem mellesleg az athleisure stílus egyik koronázatlan királynőjének is számít. Ez pedig legalább akkora lendületet adhat a márka népszerűségének, mint a 90-es évek hiphopjának szárnyalása. Tommy Hilfiger napszemüvegeket az Olasz Safilo cég forgalmazza.

E-napszemuveg.hu web áruházunk Tommy Hilfiger választékát itt találod.

Deák Ferenc
e-napszemuveg.hu
2018

E-napszemüveg
1400 Napszemüveg 20 világmárka webáruháza

Az e-napszemuveg.hu web áruház Magyar családi vállalkozás. A tulajdonos Deák Ferenc 1993-ban Budapesten a Sugár áruház előtt kezdte a napszemüveg árusítást. Hazatérve Dunaújvárosba 1995-től üzletben folytatta a napszemüvegek kis és nagy kereskedelmét. Választékunk folyamatosan bővül, jelenleg 20 márkát 1400 különböző modellt forgalmazunk. Célunk a vevőink korrekt kiszolgálása dunaújvárosi üzletünben és a webáruházban.

Bankkártyás fizetés

Elfogadott bankkártyák: mastercard Elfogadott bankkártyák: mastercard-electronic Elfogadott bankkártyák: maestro Elfogadott bankkártyák: visa Elfogadott bankkártyák: visa electron Elfogadott bankkártyák: vpay